Antalya
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
27°

Artık Akdeniz Gerçek’teyiz

YAYINLAMA:
Artık Akdeniz Gerçek’teyiz

Sevgili okurlar, Gazeteciliğin emeklisi olmuyor. 1995 yılından beri gazeteciyim. Ömrüm sokaklarda haber kovalamakla geçti. Ekonomiden politikaya, turizmden, adliye muhabirliğine kadar gazeteciliğin her sahasında görev yaptım. Bu süreçte birçok kez saldırıya da uğradım. Dayak da yedim. Yaptığımız haberlerden dolayı adliyelik de oldum. Türkiye’nin en büyük Holding patronlarıyla birlikte yargılandığım davalar da oldu. Ama bugüne kadar yaptığım her haberin ve yazdığım her kelimenin kapı gibi arkasında durdum. Açılan davaların hiç birinden ceza da almadım. Vicdani ve hukuki sorumluluğumuzu göz önünde tutarak her kelimeyi özenle seçerek haber niteliği taşıyan olayları olduğu gibi okurlara aktarmaya çalıştım. 2016 yılında emekliliği hak ettim. 2017 yılının sonbaharında “Artık yeter” diyerek Doğan Haber Ajansı’nda (DHA) adliye muhabiriyken çalışma hayatımı noktaladım. Daha doğrusu noktaladığımı zannettim. O günlerde çiçeği burnunda bir emekli gazeteciyken tanıştığım bir polis memuru ne iş yaptığımı sormuştu.” Emekliyim” diye yanıt verince “Nereden” diye derine inmişti. Polisler meraklıdır. İllaki nereden emekli olduğumu da öğrenecek. Gazeteci olduğumu söyleyince yüzüme bakarak, “Gazetecilerin ve polislerin emeklisi olmaz” demişti. Aradan neredeyse 10 yıl geçmiş. O polis memurunun dediği gibi gazetecinin de emeklisi olmuyor. Bizimkisi ömür boyu süren bir meslek. “Benden buraya kadar. Artık bir kenara çekileyim” diyemiyorsunuz. Yaşananlara kayıtsız kalamıyorsunuz. Ülkede yaşananlara tepkisiz kalamıyorsunuz. Sanatçılar da öyledir. Ömür boyu mesleklerini icra ederler. Bizimkisi de öyle. Siz istemeseniz bile o habercilik ruhu sizin peşinizi bırakmıyor. “Tamam, yeter” deseniz de olmuyor. Haliyle emekli olduktan sonra da gazetecilik hayatımız devam ediyor. Emekli olduktan sonra uzun süre Lider Medya’da çalıştım. Şimdi de Akdeniz Gerçek Gazetesi’ndeyim. Sevgili dostlarım Songül ve Ahmet Başkaya’nın daveti üzerine ben de Akdeniz Gerçek Gazetesi’nde yazmaya başlıyorum. Antalya’nın geçirdiği yarım asırlık değişimin bizzat tanığıyım. Burada kimi zaman eski Antalya’yı, kimi zaman da güncel sorunları kaleme alacağız. Esenlikle kalın

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız