Antalya
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
28°

Başımıza Taş Düşse Müsebbibi Ce-Ha-Pe’dir!

YAYINLAMA: | GÜNCELLEME:
Başımıza Taş Düşse Müsebbibi Ce-Ha-Pe’dir!

Farkında mısınız; haftalardır ülkenin gerçek sorunları bir kenara itilmiş varsa yoksa Ce-Ha-Pe gündemiyle meşgul ediliyor koca toplum. 86 Milyonun sorunları Bay Kemal’in genel başkanlık koltuğu kadar bile gündem olamıyor ne yazık ki…

 

İşte algı yönetimi budur! Ülkenin sosyal, ekonomik, yapısal ve yönetimsel ne kadar sorunu olursa olsun bir çırpıda itersiniz kenara! Varsa Bay Kemal... Yoksa Bay Kemal… Varsa Ce-Ha-Pe, yoksa Ce-Ha-Pe!

Sonra da çıkarsınız ortaya; ‘’Efendim bu sorun kat’a ve asla bizim sorunumuz değildir. Bu sorun Ce-Ha-Pe’nin iç sorunudur. Kendi aralarında kavga ediyor bu uslanmaz arlanmazlar! Şikâyet eden kendileri, yargılanan kendileri, görevden alınan kendileri! Ülkenin en önemli sorunu işte bu Ce-Ha-Pe zihniyetidir. Biz sütten çıkmış AK kaşığız’’ dersiniz…

 

Bizler de yeriz! Ne ala!

Haftalardır ekonomi konuşulmuyor bu ülkede!

Haftalardır işsizlik konuşulmuyor bu ülkede!

Haftalardır hak, hukuk, adalet konuşulmuyor bu ülkede!

 

Enflasyon canavarı hız kesmeden insanların lokmasını yutmaya devam ediyor. Emekli, memur, çiftçi milyonlar sefil halde… Kimin umurunda?

Atanamayan on binlerce öğretmen… Haklarını alamayan milyonlarca işçi…Gelir adaletsizliği… Yağma Hasan’ın böreği gibi dağıtılan ulufeler…

 

Ama yandaş medyaya sorsanız; her şey güllük gülistanlık!

Ülke uçmuş, haberimiz yok!

 

Mesela şu emekliler… 

Yahu Allah gözünüzü doyursun sizin! İktidar size daha ne yapsın arkadaş? Yediğiniz önünüzde, yemediğiniz arkanızda! Hem yan gelip yatın hem de bol keseden zam isteyin!

 

Yok öğle yağma! 

Bence siz iyisi mi yaşınız kaç olursa olsun; ister 60, ister 70. Çalışın yahu çalışın!

 

Bırakın sızlanmayı da gidin bağda, bahçede, tarlada, inşaatlarda amelelik yapın. Mezara kadar çalışın ama asla sızlanmayın.

 

Efendim çalışmak istemiyorsanız susup oturun bir kenara bekleyin usulca ölümü!

Çiftçi kardeşim sen de çekilecek bir dert değilsin hani! Yahu Allah gözünü doyursun... Yok gözün doymuyorsa, bir avuç kara toprak doyursun!

Sürekli maliyetlerin arttığını bahane ederek zam yapıyorsun! Söyler misin yoksa iktidar düşmanı mısın sen?

Memurlar zaten susacak! Eli mecbur. Memur kardeş; konuşursan, yanarsın! Ona göre…

Bakın haftaya Haziran ayı enflasyonu açıklanacak. Sonra da yüce gönüllü iktidarımız gönlünden koptuğu kadar zam yapacak milyonlarca dar gelirlinin maaşına.

Sakın ola sızlanmayın muhteremler…Halinize şükredip bozdurup bozdurup harcayın zamlı maaşlarınızı!

Susun! Asla konuşmayın! Ülkenin başında şu Ce-Ha-Pe sorunu varken bir de sizlerle uğraşmayalım yahu?

Tüm sorunların, tüm felaketlerin sebebi işte bu Ce-Ha-Pe’dir arkadaş!

 

Enflasyon onlar yüzünden azıyor! Öğretmenler onlar yüzünden atanamıyor! Şu EYT’yi başımıza bela edenler de yine onlar değil mi! Hatta hatta FETÖ’yle yıllarca fingirdeşip sonunda 15 Temmuz darbesini yapmaya kalkanlar da onlardır belki de!

 

Soma’daki maden faciasından Karadeniz’deki sel felaketine, İliç’teki siyanür yığını altında ölen işçilerden, Sivas’ta kene yüzünden can veren vatandaşlarımızın müsebbibi de onlardır! 

Laf aramızda kalsın; 6 Şubat depremine sebep olan… On binlerce insanımızı diri diri mezara gömen de aynı zihniyettir galiba!

 

‘’ALLAH muhafaza’’ başımıza taş düşse onun da müsebbibi bu Ce-Ha-Pe olur mutlaka!

Kurtuluş ne derseniz…

Kapatın Ce-Ha-Pe’yi olsun bitsin! Hem kendileri hem de ülke kurtulur bence!

Peki, ya Bay Kemal n’olacak? 

Misyonunu gerçekleştirip miadını doldurunca ‘’ona da güle güle’’ dersin olur biter kardeşim!

DERKENAR

M.Şükrü MISIRLI

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız