1 Nisan’dan itibaren bütünşehir olarak Kaş’tan Gazipaşa’ya kadar Antalya coğrafyasında hizmet üretme ve yatırım yapma yetkisiyle donanan Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin önündeki en çetrefilli konulardan biri, ulaşım…
Ulaşım sorunu bu kentte yeri gelir koltuktan alır, yeri gelir koltuğa otutturur…
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel de bu konuda tecrübelidir…
Zamanında kent paydaşlarının ve uzmanlarının öneri ve uyarılarını dikkate almadan, minibüs, otobüs ve taksi sürücülerini, esnafını dinlemeden attığı adımlar, çalakalem hazırlanan Ulaşım Master Planı 2009’da koltuğunu kaybetmesinde en önemli neden oldu…
2014’te de az ya da çok ulaşım esnafı seçimde etkendi…
Ve geldik ulaşım esnafının da desteğini alarak 2014’te göreve gelen Türel yönetiminin 7. ayında attığı adımlara…
Ulaşım esnafını çok yakından ilgilendiren konularda kararlar alınıyor ve ulaşım esnafına soran yok…
Ne Başkan soruyor, ne Daire Başkanı, ne şirket müdürü, ne meclis üyesi…
Akıllı kartın 10 yıllığına 14 ilçede işlettirilmesi için karar tamam…
Sistemin ayrıntıları, işletme koşulları, esnafa ve belediyeye karşı yükümlülükler nasıl olmalı, nasıl olsa iyi olur soran yok…
Bakın son Büyükşehir Belediye Meclisi’nde kararlar çıktı…
Ulaşım esnafını ilgilendiren tarife ve hat devir ücretleri tamam…
Yönetmelik değişiklikleri de tamam…
Ama esnaf rahatsız durumdan…
Öte yandan sadece olayın esnaf boyutu yok…
Bir de toplu taşımadan yaralanan vatandaş var…
Vatandaş da hizmet sunuş biçiminden rahatsız…
Saç duraklardan, depolama alanlarındaki derme çatma yapılardan, sürücülerin yanlış iletişiminden ve kötü muamelesinden tepkili…
En basiti yaşlılara, engellilere ve basın mensuplarına yapılan kötü muamele…
Hani Antalya ulaşımına iyi gelecektiniz Başkan!
Olmadı…
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.