Artvin'in Sarp Sınır Kapısı, Türkiye'nin Kafkaslar ve Orta Asya'ya açılan en önemli sınır geçişleri arasında yer alıyor. Ramazan Bayramı'nın 1. ve 2. gününde, bu önemli sınır kapısında yoğun bir hareketlilik yaşanıyor. Verilere göre, 44 bin 890 yolcu Sarp Sınır Kapısı'ndan giriş ve çıkış yaptı.

A W181379 07 Result

Bayram Tatili ve Sınır Geçişleri

Tatilini yurt dışında geçirmek isteyen vatandaşlar, Artvin'in Kemalpaşa ilçesinde bulunan Sarp Sınır Kapısı'ndan Gürcistan'a geçiş yapıyorlar. 9 günlük bayram tatilini fırsata çeviren vatandaşlar, Karadeniz turu kapsamında tatillerini Batum'da sonlandırıyorlar. Sarp Sınır Kapısı'ndan Ramazan Bayramı dolayısıyla giriş yapan yolcu sayısı 26 bin 440 iken, giriş-çıkış yapan yolcu sayısı ise 44 bin 890 olarak kaydedildi. Yetkililer, bayramın son günü ve tatil süresince bu sayının artmasını bekliyorlar.

A W181379 01 Result

İstanbul'dan motosikletle Karadeniz turu yapan Bayram Demirkaya, eşiyle birlikte tatil yolculuklarını Batum'da tamamladıklarını belirtti. 'Eşimle motosikletle seyahat ediyoruz. Karadeniz boyunca Trabzon, Giresun, Ordu'yu gezdik. Ardından Gürcistan'ı ziyaret ettik. Gürcistan'da gezimizi tamamladıktan sonra İstanbul'a geri döneceğiz.' dedi.

A W181379 04 Result

Abdurrahman Ünsal ise İstanbul'da yaşadığını ve ailesiyle birlikte gezmeye geldiklerini dile getirdi. 'Trabzon, Rize, Artvin'i gezdikten sonra, Batum'u da görmek istedik. Ancak çocuğumun kimliğinin üzerinde fotoğraf olmadığı için ben giremedim. Diğer aile üyeleri içeri girip geziyor. Biz de onları bekliyoruz.' şeklinde konuştu.

Denizli-Antalya karayolunu kullanacaklar dikkat! İşte alternatif güzergahlar Denizli-Antalya karayolunu kullanacaklar dikkat! İşte alternatif güzergahlar

TÜİK'in Mutluluk Oranı Sokakla Uyuşmadı! Gençler Mutlu Değil TÜİK'in Mutluluk Oranı Sokakla Uyuşmadı! Gençler Mutlu Değil