Antalya, Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi olan Turunç Masa, nisan ayında %93.3 memnuniyet oranına ulaştı.
Turunç Masa’nın Başarısı
Muratpaşa Belediyesi, halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi olarak Turunç Masa’yı Kasım 2014’te hayata geçirdi. Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle, kuruluşundan bu yana ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturan Turunç Masa, nisan ayında 15 bin 182 başvuru aldı.
Başvuruların Dağılımı
Başvuruların %82.8’i 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden, %12.5’i ise web, mail, sosyal medya kanallarıyla alındı. Nisan ayında en yoğun başvuru Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne yapıldı. Müdürlük, 615’i evde bakım hizmeti olmak üzere 2 bin 419 başvuruya cevap verdi.
En Çok Başvuru Yapan Mahalle
Turunç Masa’ya en çok başvuru Güzeloba Mahallesi’nden geldi. Bin 67 mahalle sakini nisan ayında istek, öneri ve şikayet için Turunç Masa’yla iletişime geçti.
Memnuniyet Oranı
İlçe sakinlerinin başvurularını çözüme kadar takip eden Turunç Masa, nisan ayında %93.3 memnuniyet oranına ulaştı.