CK Akdeniz Elektrik'in Müşteri Hizmet Merkezleri'nde(MÜHİM) çalışan görevlilere, işitme engelli yurttaşlar ile iletişim kurulabilmesi için işaret dili eğitimleri verdi. İşitme engelliler ile iletişim kurmak için gönüllü olan 40 çalışanın eğitimlerinin tamamlanmasıyla MÜHİM'lerde engelli vatandaşlar da işlerini kendi başlarına tamamlayabilecekler.

Antalya, Burdur ve Isparta’da elektrik dağıtım şirketi olarak faaliyet gösteren CK Enerji Akdeniz Elektrik, çalışanlarına ‘işaret dili eğitimi’ veriyor. CK Enerji Akdeniz Elektrik’in bugüne kadar uzman isimler aracılığı ile sunduğu eğitimlerinden yararlanan 40 personel özellikle Müşteri Hizmet Merkezleri’nde (MÜHİM) işitme engelli vatandaşların taleplerini karşılamak için gerekli eğitimleri alıyor.

 Her türlü abonelik ve fatura işleminin gerçekleştirdiği MÜHİM’lere gelen işitme engellileri, işaret dili eğitimini alan personel karşılıyor ve tüm işlemlerinde kendilerine yardımcı oluyor. 

 

İLK ETAPTA 40 ÇALIŞANA EĞİTİM VERİLDİ

  İşitme engelli müşterilere daha iyi bir hizmet verebilmek amacıyla işaret dili eğitimlerine başladıklarını söyleyen CK Enerji Akdeniz Elektrik Eğitim Yöneticisi Murat Yıldırım, “Şu ana kadar yaklaşık 50 saatlik bir eğitim düzenledik. Bu eğitime 40 personel katıldı. Son olarak 8 kişiden oluşan yeni grubumuz 16 saat eğitim aldı. Projemiz ilerleyen dönemlerde devam edecek. Bizim için müşterilerimizin memnuniyeti çok önemli. Her müşterimizin eşit fırsatlardan faydalanması, hizmet merkezlerimizden memnun şekilde ayrılması, mutlu olması bizim için çok değerli” dedi. 


 ARTIK ÇOK GÜÇLÜ BİR İLETİŞİM KURUYORUZ

  İşaret dili eğitimi alan isimlerden biri olan CK Enerji Akdeniz Elektrik Enerji Uzmanı Burcu Filiz Tanış da, “Şubelerimize oldukça fazla işitme engelli müşterilerimiz geliyor. Onlarla anlaşmakta çoğu zaman zorlanıyorduk.  Bu eğitim sonrasında artık çok güçlü bir şekilde iletişim kuruyoruz” ifadesini kullandı.  

(İHA)

Editör: TE Bilisim