Antalya
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
27°
Akdeniz Gerçek | Antalya | Kemer'de Üniversiteye Hazırlanan Öğrencilere İftar Yemeği Verdi

Kemer'de Üniversiteye Hazırlanan Öğrencilere İftar Yemeği Verdi

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Ahmet Erkal Destek Eğitim Kursu’nda ücretsiz olarak üniversiteye hazırlanan öğrencilere iftar yemeği verdi.

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Ahmet Erkal Destek Eğitim Kursu’nda ücretsiz olarak üniversiteye hazırlanan öğrencilere iftar yemeği verdi.

Kemer'de Üniversiteye Hazırlanan Öğrencilere İftar Yemeği Verdi

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Ahmet Erkal Destek Eğitim Kursu’nda ücretsiz olarak üniversiteye hazırlanan öğrencilere iftar yemeği verdi. Bu etkinlik, Kiriş Mahallesi’nde bulunan Daima Biz Otel’de düzenlendi.

Başkan Topaloğlu’nun Öğrencilerle Buluşması

Başkan Topaloğlu ve eşi Fikriye Topaloğlu, kurs müdürü Suat Göv ile birlikte öğrencileri kapıda karşıladı. Başkan Topaloğlu, iftar öncesinde masaları tek tek gezerek öğrencilerle selamlaştı ve sohbet etti.

Eğitime Vurgu Yapan Başkan Topaloğlu

İftar yemeğinde konuşma yapan Başkan Topaloğlu, öğrencilerin geleceğin teminatı olduğunu belirtti. Ülkede eğitim ne kadar kaliteli olursa refah ve mutluluğun o kadar artacağını vurguladı.

Başkan Topaloğlu’nun Eğitime Destek Sözü

Başkan Topaloğlu, Kemer’deki tüm öğrencilerin ana okulundan üniversiteye kadar Kemer Belediyesi’ne emanet olduğunu ifade etti. “Beş yıl boyunca çocuklarımızın eğitimini üstlendik. Evlerinden alıp okula, okuldan alıp kursa ve buradan da evlerine ücretsiz olarak taşıdık. Öğretmenlerimiz çocuklarımızı çok iyi şekilde sınava hazırlıyor. Turizmci arkadaşlarımızın desteği ile sizlere burs desteği sağladık. Bunlar artarak devam edecektir. Sizin eğitim geleceğinizi iyi sağlarsak bizim mutluluğumuz da iyi olur. Biz sizleri seviyoruz. Eğitime desteğimiz artarak devam edecek. Hepinizi gözlerinden öpüyorum.” dedi.

Öğrencilerden Başkan Topaloğlu’na Teşekkür

Öğrenciler, kursa başladıkları andan itibaren kendilerine destek olan Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu’na teşekkür etti. Öğrenciler, Başkan Topaloğlu’nun düzenlediği iftar yemeği ve eğitime verdiği destekten dolayı memnuniyetlerini dile getirdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız