Chico ve Diego'dan anlamlı kampanya

Süper
Lig ekiplerinden Fraport TAV Antalyaspor'da uzun yıllar forma giyen Chico
koronavirüse yönelik tedbir kapsamında yakın arkadaşı Diego ile evinde vaktini
eğlenceli geçirmek için 9 gün önce saçlarını sarıya boyayı, fotoğrafını sosyal
medya hesabından takipçileriyle paylaştı. Yeni imajlarıyla fotoğraf paylaşan
Chico ve Diego, taraftara koronavirüs salgının yaşandığı günlerde evde keyifli
vakit geçirmek için imaj değiştirme önerisinde bulundu. İkili aynı zamanda
'Sarı saç meydan okuması' başlığıyla yeni akım başlattı. 3 maddeyle meydan
okumayı özetleyen ikili takipçilerinden saçlarını sarıya boyayıp, fotoğrafını
yollamalarını istedi. Meydan okumaya katılıp yeni imajını kendileriyle paylaşan
her bir kişi için 5 aileye yardım yapacaklarını belirtti. Chico ile Diego
takipçilerine, "Hep birlikte koronavirüsü yenelim. Haydi beyler"
çağrısı yaptı.
İkilinin başlattığı 'sarı saç meydan okuma' etkinliği sosyal
medyada takipçileri tarafından yoğun ilgi gördü. Çok sayıda taraftar sarıya
boyadığı saçıyla fotoğrafını ikiliye gönderdi. Chico ile Diego da bunlardan
bazılarını paylaştı. Sosyal medyada kendilerine gönderilen fotoğraflar için
ihtiyaç sahipleri ailelere yardımda bulunacaklarını duyuran ikili, dün
sözlerini tuttu.
Gıda malzemelerinden oluşan yardım paketi ayarlayan Chico ve
Diego, arabanın bagajına yükledikleri paketleri kapı kapı dolaşarak ihtiyaç
sahiplerine verdi. İki futbolcu koronavirüs nedeniyle evde kaldıkları süreçte
sosyal medya paylaşımlarıyla hem eğlenceli vakit geçirdi, hem takipçilerinin
moral bulmasını sağladı hem de ihtiyaç sahiplerini sevindirerek gönülleri
kazandı.
Chico sosyal medya hesabından paylaştığı fotoğraflarla
kampanyanın sona erdiğini duyurup, yardım paketi verdikleri ailelerin
mutluluğunu anlattı. Paylaşımında saçını boyayıp, kampanyaya destek olanlara
teşekkür eden Chico, şunları söyledi:
"Öncelikle tanrıya bize bu muhteşem günü yaşattıkları
için mutluyuz. Akabinde saçını boyayıp, kampanyamıza destekte bulunan, bize
olumlu mesajlar yollayan ve destekleyen herkese teşekkürler. Toplamda yüzde
80'i Türkiye, yüzde 20'si Brezilya'da 250'nin üzerinde aileye maddi destekte
bulunduk. Bu kampanyadaki amacımız kendimizi ön plana çıkarmaktan ziyade
birleştiğimiz zaman dünyayı nasıl değiştirebileceğimiz mesajını vermekti. Bu
süreçte elimizden gelen her şeyi yapıp bir çok aileyi sevindirmeyi hedefledik.
Umarım siz de eğlenmişsinizdir. Bu inancı sevgiyi ve birlikteliği hep birlikte
yaşayalım."DHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.