Yeni sezonda hedeflerini yüksek tutan Antalyaspor'un yeni yönetimi, resmi temaslarına başladı. Başkan Mustafa Ergün yönetimindeki kırmızı-beyazlı kurmaylar, şehrin en önemli markasının rotasını çizmek üzere soluğu Antalya Valiliği'nde aldı. Gerçekleşen bu buluşmada, kulübün geleceğini şekillendirecek adımlara dair güçlü mesajlar verildi.
Projeler ve Mevcut Durum Değerlendirildi
Vali Hulusi Şahin’in makamında gerçekleşen ziyarette, kulübün genel durumu ve önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi hedeflenen projeler üzerinde duruldu. Vali Şahin, görüşme esnasında yeni yönetime çalışmalarında başarı dileklerini iletti.

Kırmızı-Beyazlı Heyetten Geniş Katılım
Valilik binasındaki protokol görüşmesine Antalyaspor yönetimi geniş bir kadro ile katılım sağladı. Toplantıda Başkan Mustafa Ergün’e; Başkan Vekili Serkan Sürer, Basın Sözcüsü Av. Ali Topuz ve Yönetim Kurulu Üyeleri Lokman Arslan, Harun Tümer, Fatih Demirtop, Mehmet Ağırbayraktar ile Hakan Kayaarası eşlik etti.
Karşılıklı fikir alışverişinin yapıldığı ziyaret programı, Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün'ün Vali Hulusi Şahin'e günün anısına özel bir hediye takdim etmesinin ardından sona erdi.