Antalya Gazeteciler Cemiyeti (AGC) heyeti, Nürnberg Basın Kulübü ile sürdürülen ilişkilerin 22’nci yılı kapsamında Almanya’ya bir ziyaret gerçekleştirdi. 4 günlük programın ilk gününe, Nürnberg Basın Kulübü Başkanı Siegfried Zelnhefer ve yönetim kurulu üyeleri ile Türk doktor İsmail Baloğlu ev sahipliği yaptı. Programda heyet; diplomasi, medya ve iş dünyası temsilcileriyle bir araya gelerek Türkiye-Almanya ilişkileri, medya iş birlikleri ve küresel gelişmeleri ele aldı.

Heyet Sayısı ve Program Süresi Düşürüldü
İki kurum arasında yürütülen geleneksel uygulamaya göre, normal şartlarda yaklaşık 15 gazeteci bir hafta boyunca davetli tarafın misafiri oluyordu. Ancak geçtiğimiz yıl Nürnbergli gazetecilerin Antalya programını iptal etmesinin ardından bu yılki programa yönelik değişiklikler yapıldı. Daha önce 15 olan heyetteki gazeteci sayısı 8'e indirildi. Bununla birlikte, geçmiş yıllarda bir hafta olarak uygulanan ziyaret ve kalış süresi de 4 güne düşürüldü. Ziyarete daha önce Antalya Valisi ya da Emniyet Müdürü eşlik ederken bu yıl İdris Taş başkanlığındaki heyete onlar da heyete dahil olmadı.
