Antalya Berberler Odası’ndan Müşteri Memnuniyeti Eğitimi

Antalya Berberler ve Esnaf Sanatkârlar Odası, sektörün yenilikleri ve müşteri memnuniyetini artırma yöntemleri üzerine kapsamlı bir eğitim programı düzenledi.
Antalya Berberler Odası’ndan Müşteri Memnuniyeti Eğitimi

Antalya Berberler ve Esnaf Sanatkârlar Odası, meslektaşlarının gelişimine katkı sağlamak ve sektördeki güncel gelişmeleri paylaşmak amacıyla özel bir eğitim etkinliği gerçekleştirdi. Konyaaltı Belediyesi Feslikan Salonu’nda düzenlenen organizasyonda, salon yönetiminden müşteri ilişkilerine, sosyal medya tanıtımından randevu sistemlerine kadar pek çok başlığın eğitimi verildi.

Birçok Alanda Eğitim Verildi

Antalya Berberler Odası Başkanı Yüksel Uzun konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Bu etkinlikte sektörümüzle ilgili yenilikler, müşteri memnuniyetini artırma yöntemleri Salon yönetimi, personel ilişkileri, sosyal medya tanıtımı, reklam stratejileri ve randevu sistemleri gibi günümüz berber işletmelerinin başarıya ulaşmasında önemli rol oynayan konularda bilgi ve tecrübeleri, üyelerimizin yoğun katılımıyla hep birlikte paylaştık.” ifadelerini kullandı.

Antalya Berberler Odası’ndan Müşteri Memnuniyeti Eğitimi 3

Boya Eğitimi de Verildi

Detaylı boya eğitimi verildiğini kaydeden Uzun, “Renklendirici şampuan boya uygulaması hakkında detaylı bir boya eğitimi verildi. Eğitim sonunda, Katılımcılara özel çekilişler ve sürpriz hediyeler dağıtılarak, meslektaşlarımızla, hep birlikte verimli ve keyifli bir organizasyon geçirdik.” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.