Serik'in Gedik İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine Serik Kaymakamı Cemal Şahin, Belediye Başkan Yardımcısı Levent Konur, ilçe protokolü, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. İlçede 126 eğitim kurumunda 26 bin öğrencinin ve 2 bin civarında öğretmenin başarılı bir dönemi tamamladığını ifade eden Kaymakam Cemal Şahin, öğrencilere iyi tatiller diledi.
Kaymakam Şahin Karneleri Verdi
Şahin, "Huzurlu ve verimli bir eğitim öğretim yılını geride bıraktık. Öğrencilerimiz şimdi dinlenme fırsatı bulacak ve yeni döneme daha dinç başlayacaklar. Tüm öğrencilerimize güzel ve verimli bir tatil diliyorum" ifadelerini kullandı.
