Apple, eleştirilen çift dokunuş özelliğine yönelik dikkat çekici bir reklam filmiyle yanıt verdi. Reklam, kullanıcıların saat takılıyken iki kez baş ve işaret parmaklarını kıstırarak belirlenen işlemleri gerçekleştirmelerine odaklanıyor.

Apple'ın yeni reklam filmiyle eleştirilere cevap verdi

Crowdstrike'ın milyonlarca cihazı çökertmesinin ardından skandal hediye! Crowdstrike'ın milyonlarca cihazı çökertmesinin ardından skandal hediye!

Reklam Filminde Neler Var?

Önceki modellerde bu özelliğin yer almaması eleştirilere yol açmıştı. Ancak, Apple'ın yeni reklam filmi, bu özelliğin aslında ne kadar işlevsel olduğunu gösteriyor. Balıkçının dev balığıyla fotoğrafını çekerken, Apple Watch 9 ve Ultra 2 modellerinde bulunan çift dokunuş özelliğini kullanması bu işlevselliği vurguluyor.

Kaynak: Haber Merkezi