Turunç Masa’dan Rekor Hizmet: Muratpaşa’da Sorunlar Bir Bir Çözülüyor

Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler platformu Turunç Masa, Haziran ayında 20 binin üzerinde çağrıya yanıt verdi. Başvuruların yüzde 92’si çözüme kavuşurken, en yoğun talep Güzeloba Mahallesi’nden geldi.
Turunç Masa’dan Rekor Hizmet: Muratpaşa’da Sorunlar Bir Bir Çözülüyor

Muratpaşa Belediyesi’nin 2014 yılında hayata geçirdiği Turunç Masa, halkla doğrudan iletişimi güçlendiren çalışmalarıyla Haziran ayında da binlerce Muratpaşalı'ya hizmet sundu. Belediye tarafından açıklanan verilere göre, yalnızca Haziran ayında 444 80 07 numaralı çağrı merkezine 20 bin 175 arama ulaştı. Bu çağrılardan 12 bin 854’ü resmi başvuru olarak kayıt altına alındı.

Çözüm Oranı Yüzde 92,68’e Ulaştı

7 gün 24 saat esasına göre çalışan Turunç Masa, sosyal medya, web sitesi, mobil ekipler ve çağrı merkezi aracılığıyla vatandaşların şikâyet, talep ve önerilerini toplamaya devam ediyor. Haziran ayında kayda geçen başvuruların yüzde 92,68’i çözüme kavuşturularak yüksek bir memnuniyet oranı sağlandı.

Turunç Masa’dan Rekor Hizmet 1

En Çok Talep Güzeloba Mahallesi’nden Geldi

Haziran ayı boyunca en fazla başvuru, Muratpaşa’nın en kalabalık yerleşim yerlerinden biri olan Güzeloba Mahallesi’nden geldi. Buradan toplam 1.134 başvuru yapılırken, Fener Mahallesi 673 başvuru ile ikinci, Çağlayan Mahallesi ise 654 başvuru ile üçüncü sırada yer aldı.

Sağlık Hizmetleri İlk Sırada

Başvuruların konularına göre dağılımına bakıldığında, Sağlık İşleri Müdürlüğü hizmetleri öne çıktı. Özellikle evde bakım, hasta nakil ve veterinerlik gibi sosyal destek hizmetlerine yönelik 2 bin 136 başvuru kayda geçti.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.