CK Enerji’nin mobil hizmetinin tek çatı altında toplanmasıyla birlikte İstanbul Avrupa Yakası’nda oturan ancak CK Enerji’nin hizmet verdiği diğer illerde aboneliği olanlar, aynı uygulama üzerinden elektrikle ilgili işlemlerini istedikleri yerden 1-2 dakikada yerine getirme şansına sahip oldu.


Müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı ve pandemi döneminde sağlık için evde kalan tüketicilere daha iyi hizmet sunmayı hedefleyen CK Enerji, bünyesindeki üç görevli tedarik şirketinin mobil uygulamalarını tek çatı altında birleştirdi. 


7 ilde 8.4 milyona yakın müşteriye ve 14.6 milyon elektrik tüketicisine hizmet veren CK Enerji Boğaziçi Elektrik, CK Enerji Akdeniz Elektrik ve CK Enerji Çamlıbel Elektrik’in mobil uygulamaları, bütüncül hizmet anlayışı ile CK Enerji adı altında toplandı.


Bu yeni adımla birlikte İstanbul Avrupa Yakası, Antalya, Burdur, Isparta, Sivas, Tokat ve Yozgat’taki elektrik aboneleri, CK Enerji’nin mobil uygulamasını akıllı telefonlarına yükleyerek elektrikle ilgili işlemlerini birkaç dakika gibi kısa bir sürede yapabiliyor.  

 

7 İLDE İŞLEMLER HIZLANDI 

CK Enerji’den verilen bilgiye göre mobil uygulamadaki yeni süreci değerlendiren CK Enerji Grup Koordinatörü Utku Guruşçu, grup olarak yüksek müşteri memnuniyeti hedefi ile çalıştıklarına işaret ederek mobil hizmetlerin tek çatı altında toplanmasının da bu anlayışın bir sonucu olduğunu söyledi. 


Pandemi sürecinde tüketicilerin online işlemleri daha çok tercih etmeye başladıklarını anımsatan Utku Guruşçu şöyle konuştu:

 “Görevli tedarik şirketlerimizin her birinin mobil uygulaması mevcuttu. Yaptığımız çalışmalarda gördük ki İstanbul Avrupa Yakası’nda yaşayan ancak Antalya, Burdur, Isparta, Sivas, Tokat veya Yozgat’ta yazlığı, yayla ya da köy evi olan vatandaşlarımız da var.  Yine iki ve üçten fazla aboneliği bulunan müşterilerimizin sayısı da oldukça fazla. 

Şimdi bu 7 ilde yaşayan 8.4 milyonu aşkın abonemiz, saniyeler içinde mobil uygulamamızı akıllı telefonuna indirerek işlemlerini çok hızlı yapabiliyor. CK Enerji mobil uygulamasına girerek hem İstanbul Avrupa Yakası’nda hem de Sivas ya da Antalya’daki elektrik abonelikleri ile ilgili işlemleri 1-2 dakika içinde halledebiliyor."

 

HANGİ HİZMETLER VERİLİYOR?

Akıllı telefon kullanıcılarının AppStore ve Google Play’dan ücretsiz olarak indirebildiği CK Enerji’nin mobil uygulamasında tüketicilere sunulan hizmetler ise şöyle: 

Yeni abonelik başvurusu, fatura ödeme ve borç takibi, geriye dönük tüketim analizleri, fatura görüntüleme,kayıtlı elektrik aboneliklerine erişim, abonelik iptali, bilgi güncelleme, hizmet noktası görüntüleme, talep/öneri iletme.”

 

Akdeniz Gerçek Haber Merkezi

Editör: TE Bilisim