Son günlerde, araç almak isteyen bir vatandaşın yaşadığı ekspertiz şoku gündemde. Aracını kontrol etmek üzere ekspertize götüren bu vatandaş, almak istediği aracın geçmişindeki değişim ve tadilatları öğrendiğinde şaşkına döndü.
Eksper raporu incelendiğinde, aracın dış parçalarının neredeyse tamamının büyük oranda değişim ya da tadilat gördüğü ortaya çıktı. Üstelik, aracın daha önce motorunun yanmış ve tamir edilmiş olduğu, ancak motorun halen yeterince sağlıklı olmadığı ve yağ kaçağı bulunduğu belirlendi.
Eksperiz uzmanı, müşterilere aracın durumunu anlatırken kullandığı üslubuyla da dikkat çekti. Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde, uzmanın müşterilere karşı kullandığı sert ifadeler eleştirilere neden oldu. Birçok kullanıcı, uzmanın müşteriyle iletişiminde daha nazik bir üslup kullanması gerektiğini belirtirken, bazıları ise eleştirilerini daha sert bir dille dile getirdi.
Eleştiriler arasında yer alan bir yorumda, 'Ustam, üslubun pek hoş gelmedi. Anlamayana 'Beni iyi dinle' demek ve müşteriyi rencide eder gibi konuşmak hoş bir davranış değil' ifadeleri kullanıldı. Diğer bir kullanıcı ise, 'Karşısındaki insanın maddi durumuna göre üslup belirlemek gevşekliktir' şeklinde sert bir eleştiri yaptı.