AMBALAJ ATIKLARININ KAYNAĞINDA AYRI TOPLANMASI, TAŞINMASI VE AYRIŞTIRILARAK GERİ DÖNÜŞÜME KAZANDIRILMASI İŞİ
KEMER İLÇE BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
1-İhalenin Konusu: Kemer İlçe sınırları içerisinde oluşan ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanması, taşınması ve ayrıştırılarak geri dönüşüme kazandırılması işi 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 45. Maddesine göre açık teklif (arttırma) usulü ile 5 (beş) yıl süreyle ihale edilecektir.
2-İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır
2.1. İdarenin adı: Kemer Belediye Başkanlığı
2.2. Adresi: Merkez Mahallesi Yalı Caddesi No:1 Kemer/Antalya
2.3. Telefon ve Faks No: 0.242.8141503 (dahili-2318) – 0.242.8141107
2.4. Elektronik Posta Adresi: [email protected]
3-İhale Konusu Hizmetin
3.1. Niteliği Türü: Ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanması, taşınması ve ayrıştırılarak geri dönüşüme kazandırılması işinin yaptırılması.
3.2. İşin Yapılacağı Yer: Kemer/Antalya
3.3. Yıllık Muhammen Bedel: 735.000,00-TL +KDV
3.4. İhalenin Süresi: İşe başlama tarihinden itibaren 5(beş) yıldır
3.5. İhalenin Yapılacağı Yer: Merkez Mahallesi Yalı Caddesi No:1 Kemer/Antalya adresinde Şehit Ömer HALİSDEMİR Meclis Salonunda, Belediye Encümeni (Komisyon) ve istekliler huzurunda yapılacaktır. 3.6. İhalenin Tarih ve Saati: 29/01/2025 - 11:00
4- İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlilik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler
4.1.Gerçek kişiler için;
4.1.1. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa KEP adresi, faks numarası ile elektronik posta adresini gösterir başvuru mektubu,
4.1.2. İkametgâh Belgesi (E-devlet),
4.1.3. Nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C. Kimlik Nolu), Noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.4. Gerçek kişiler adına katılma halinde noter onaylı vekaletname ile vekilin imza beyannamesi,
4.1.5. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.6. Geçici teminatın yatırıldığına dair belge,
4.1.7. İhale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu dair belge,
4.1.8. Ortak girişim olması halinde Ortak Girişim Beyannamesi ile müracaat esnasında istenilen tüm belgeleri ayrı ayrı vermeleri zorunludur. Yalnız (4.1.6), (4.1.10) ve (4.1.11) bendinde belirtilen belgelerin ortaklardan biri tarafından sağlanması yeterlidir.
4.1.9. Kemer Belediyesine vadesi geçmiş borcu bulunmadığına dair borcu yoktur yazısı,
4.1.10. İşin Gerçekleştiğini Gösterir Belge (Mahalli idarelerin 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu kapsamında tek sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve ilan tarihinden geriye doğru son 3 yıl içerisinde sözleşmesi yapılan ve en az 1 yıllık ambalaj atıklarının geri dönüşüme kazandırılması işine ait sözleşme süresinin tamamlanmış olması şartıyla sözleşme ve teyit yazısı) sunulacaktır. Teyit yazısının aslı, ilgili kurumdan aslının aynıdır onaylı sureti, noter onaylı sureti ile üzerinde barkodlu ve/veya doğrulama kodu bulunan evraklar kabul edilecektir.
4.1.11. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından alınmış ihale tarihinde geçerli olan Ambalaj Atığı Toplama ve Ayırma konusunda alınmış en az 3. Tip Tesis Çevre İzin ve Lisans Belgesi (15 01 01 Kağıt ve Karton Ambalaj, 15 01 02 Plastik Ambalaj, 15 01 03 Ahşap Ambalaj, 15 01 04 Metalik Ambalaj, 15 01 05 Kompozit Ambalaj, 15 01 06 Karışık Ambalaj, 15 01 07 Cam Ambalaj, 15 01 09 Tekstil Ambalaj atık kodlu) olması şarttır. İhalede 2. Tip ve 1. Tip Tesis Çevre, İzin ve Lisans Belgeleri de kabul edilecektir. Belgelerin aslı veya noter onaylı sureti, Belediyemizden onaylı sureti ile üzerinde barkodlu ve/veya doğrulama kodu bulunan evraklar kabul edilecektir.
4.2 Tüzel Kişiler için;
4.2.1. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa KEP adresi, faks numarası ile elektronik posta adresini gösterir başvuru mektubu,
4.2.2. İhale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
4.2.3. Tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.2.4. Tüzel kişiler adına vekaleten ihaleye katılması halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.2.5. Geçici teminatın yatırıldığına dair belge,
4.2.6. İhaleye ortak girişim olarak teklif verilmesi halinde Ortak Girişim Beyannamesi ile müracaat esnasında istenilen tüm belgeleri ayrı ayrı vermeleri zorunludur. Yalnız (4.2.5), (4.2.9.) ve (4.2.10) bendinde belirtilen belgelerin ortaklardan biri tarafından sağlanması yeterlidir.
4.2.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
4.2.8. Kemer Belediyesine vadesi geçmiş borcu bulunmadığına dair borcu yoktur yazısı,
4.2.9. İşin Gerçekleştiğini Gösterir Belge (Mahalli idarelerin 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu kapsamında tek sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve ilan tarihinden geriye doğru son 3 yıl içerisinde sözleşmesi yapılan ve en az 1 yıllık ambalaj atıklarının geri dönüşüme kazandırılması işine ait sözleşme süresinin tamamlanmış olması şartıyla sözleşme ve teyit yazısı) sunulacaktır. Teyit yazısının aslı, ilgili kurumdan aslının aynıdır onaylı sureti, noter onaylı sureti ile üzerinde barkodlu ve/veya doğrulama kodu bulunan evraklar kabul edilecektir.
4.2.10. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından alınmış ihale tarihinde geçerli olan Ambalaj Atığı Toplama ve Ayırma konusunda alınmış en az 3. Tip Tesis Çevre İzin ve Lisans Belgesi (15 01 01 Kağıt ve Karton Ambalaj, 15 01 02 Plastik Ambalaj, 15 01 03 Ahşap Ambalaj, 15 01 04 Metalik Ambalaj, 15 01 05 Kompozit Ambalaj, 15 01 06 Karışık Ambalaj, 15 01 07 Cam Ambalaj, 15 01 09 Tekstil Ambalaj atık kodlu) olması şarttır. İhalede 2. Tip ve 1. Tip Tesis Çevre, İzin ve Lisans Belgeleri de kabul edilecektir. Belgelerin aslı veya noter onaylı sureti, Belediyemizden onaylı sureti ile üzerinde barkodlu ve/veya doğrulama kodu bulunan evraklar kabul edilecektir.
5- İhale Dokümanının Görülmesi, Temini, Bedeli, Son Başvuru Tarih, Saat ve Yeri
5.1. İhale dokümanı, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü'nde (Arslanbucak Mah. Çamarası Cad. 308 Sok. No:6 Belediye Hizmet Alanı Kemer/Antalya) mesai saatleri içerisinde bedelsiz görülebilir.
5.2. Ancak, ihaleye katılmak isteyen isteklilerin ihale dokümanını 3.000.00-TL bedel karşılığında yukarıdaki adresten satın alması zorunludur.
5.3. İhaleye katılmak isteyen istekliler; başvuru dosyası içinde istenilen tüm belge asıllarını ve/veya aslına uygun olarak noterden onaylı suretlerini, barkod ve/veya doğrulama kodu bulunan belgelerini veya Belediyemizden aslı gibidir onaylı suretlerini son başvuru tarih ve saati olan 27/01/2025 Pazartesi günü Saat: 16:30'a kadar İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğünce uygunlukları incelenip onayı yapıldıktan sonra sıra numaralı alındılar karşılığında teslim edeceklerdir.
6- Diğer Hususlar
6.1- İstekliler yıllık muhammen bedelin sözleşme süresi ile çarpımı sonucu hesaplanan toplam miktarın %3 oranı olan 110.250,00-TL den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6.2- Komisyon, ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun bedeli tespitte serbesttir.
İLAN OLUNUR
#ilangovtr
Basın No ILN02157058