Turunç
Masa hizmet vermeye başladığı 17.11.2014 tarihinden itibaren yaklaşık 2 buçuk
yılda 510 bin defa ‘nasıl yardımcı olabilirim’ dedi. Vatandaşlardan toplam 259 bin 728 başvuru
alan Turunç Masa görevlileri zaman zaman ilginç mesajlarla da karşılaşıyor
Muratpaşa
Belediyesi’nden verilen bilgiye göre, vatandaşlar; 17.11.2014-12.07.2017
tarihleri arasında Turunç Masa’ya toplam 259 bin 728 başvuruda bulundu. Bu
başvurulardan 255 bin 704 adeti çözüme kavuşturulup, sonuçlandırıldı. Turunç
Masa’ya; çağrı merkezi, başvuru masası ve internet üzerinden yapılan başvurular
arasında Muratpaşa Belediyesi görev ve sorumluluk alanında olmayanlar doğrudan
ilgili kurum ve kuruluşlara yönlendiriliyor. Muratpaşa Belediyesi görev ve
sorumluluk alanında olmayan başvurularda dikkate alındığında Turunç Masa
çalışanları 510 bin 27 defa ‘Nasıl Yardımcı Olabiliriz’ ifadesi kullandı.
Muratpaşa
Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü Turunç Masa; 444 80 07 numaralı Çağrı
Merkezi, http://www.turuncmasa.com/ alan adlı internet sitesi,
belediye hizmet binası girişinde bulunan Başvuru Masası ve sosyal medya
hesapları üzerinden vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini doğrudan alıp,
çözümü sağlıyor. Turunç
Masa görevlileri zaman zaman ilginç mesajlarla da karşılaşıyor. İlginç
mesajların bazıları şöyle:
Nisan
ayındaki etkinlik programınızı öğrenmek istiyorum. Düğünüm var, zabıta da çok
arkadaşım var, onları davet edeceğim.
Etkinlik olursa görevli olup, düğünüme gelemezler L
... TV
sabah programını Antalya’da yapacakmış. Canlı yayın nerede yapılacak bilse
bilse Turunç Masa bilir dedim.
Bir
restauranttayız, burada çok kötü şarkılar çalıyor. Turunç Masa bize güzel
şarkılar çalar dedik, aradık.(Haber
Merkezi)